Kızlar merhaba infatrini kullanmaya yeni başladık doktorumuz bazı tarifler yapabileceğimizi söyledi deneyen varmı hiç bu mama ısıtılmıyor diye biliyorum ama kurabiye filan yapıyorlarmış nasıl olur bilemedim kaşık mamasıyla muhallebi gibi yapsam nasıl olur kullananlar yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler 💛