Bugün eşimle bi gaza geldik aldık makineyi elimize 3 e vuruverdik oğlanın kafayı 😂 haha çok komik oldu kabak kafa . Kendi de çok sevdi aynaya bakıp bakıp gülüyo. Ağlar korkar diye cesaret edemiyodum ama hiç ağlamadı paşam. Aksine hoşuna gitti. Saçlarını da sakladım ilk emziği, göbek bağı ,ilk emziğini in olduğu kutuya..