Merhaba arkadaşlar size birşey danışıcam oğlum geçen ay öksürük ve burun akıntısı başladı ateş yok öksürük de balgamlı geceler bi anda kusar gibi balgam çıkartıp rahatlıyor sonra uykusuna devam ediyor gün içinde de ayni neyse sonra 1 2 hafta gecti sonra gene ayni derken haftada 2 gün öksürük burun akıntısı 5 gün normal sekilde hayatimiza devam ediyoruz ne yapacagimi sapittim sürekli antibiyotik de veremem napicagimi sapittim doktora götürüyorum normal üşütmüş cigerlerinde farklı binses duyamıyorum diyip yolluyor ah pardon her zamanki calpol ve antibiyotik yazmadan asla yollamaz 😂 yani ne yapacağım aklim durdu bu arada oğlum mayista 3 yaşında olacak