Fayah01 bizimkisinde devamlı büyük insan gibi midesi ağzına geliyordu, gece uykusunda tıkanıyor gibi oluyordu öksürüyordu doktorum birşey emmiyorken de yutkunuyir mu kendi kendine dedi bizde evet diyince reflu dedi.
Bize gavisconun bebekler için olan tozunu önerdi onu hicbir yerde bulamadım, bulamazsanız sürüp Gaviscon alın dedi, bunu da bulamazsaniz gastrotuss alın demişti. Toz Gaviscon bulamadım, şurubu da yetişkinlere yönelin diye almadım, gastrotuss kullanıyorum. Sabah akşam 2.5er ml olacak şekilde.
- Şişeyi bitiriyorum, bebeğimde bayağı rahatlama gördüm ben, geceleri ve gündüz uykuları çok sık biliniyordu, aşırı huzursuzdu, sürüp bana iyi geldi. Kabızlığın refluyle alakası yok, benim bebeğim de kabız ama Refluden bağımsız bir sıkıntı bu