E-urey Kızlar iyi akşamlar bebeğim sadece mama ile besleniyor neredeyse son bir haftadır sadece bir kez kaka yapıyor acaba bu normal midir önceden günde 2 yada 3 kez yapardı
Mys01-01 E-urey artık büyüyor normal ama 4 gün zeytın yagı sürün popoya drlar mama alan bebekler ⅘ günü geçmesin diyorlar
kasimonbes E-urey evet canim kaka azalacakmis benim kizim da ayni suanda 2 gunde bir yapiyor haftada bir zeytinyagi katiyorum mamasina
Mys01-01 E-urey Tabıkı ya günde bır kez yaparsa normal diyelim yapmadı ⅘ günde zeytın yagı sürün artık sık sık kaka yapmaz