Merhaba sevgili anneler, bebegim 9 ay 10 gunluk. Bu zamana kadar tek basima baktim,hic ayri kalmadik, her an yanimdaydi. Bir de 2 aylikken kalp ameliyati oldu, o donemden sonra da ekstra ilgi gosterdim.Gel gelelim artik ise baslama zamanim yaklasti,ama bebegim benden baska birinin kucagina dahi gitmiyor. Hep yaninda olmami istiyor. Ben varsam veya kucagimda ise o zaman insanlara gulucukler saciyor. Bu hafta bakici bir bayan basladi,yine ben varken kadina gulucukler sacti,oyunlar oynadi ama asla kucagina alamiyor,ciglik cigliga agliyor,ya da ben odadan 1dk bile ayrilamiyorum :( ne yapmaliyim,ise baslamak icin 2 haftam kaldi,lutfen bana akil verin 🥹bu arada 10 gun once ev tasidik,tasinmadan once baskalarinin kucaginda gezmeye baslamisti,ama tasinma sirasinda hastalandi,ondan sonra tamamen degisti,anneden baska kimseyi istemiyor kuzucuk🥹