Cansuayyy35 Çocuğum 6ay 24 günlük ama yapışık ikiz gibiyiz annem ve benden başka kimseye gitmiyor babasının babaannesinin kendi ablamın kimseye gitmiyor verdiğimizde de çığlık çığlığa bu çocuk neden böyle yapıyor sizin çocuklarda böylemi merak ettim
menek16 Cansuayyy35 yabancılama başladı ondandır bizde 6 ay 24 günlüğüz kimseye direkt vermiyorum tepkisi olumsuzsa benim kucagımdayken bende karsımızdaki de sakin ses tonuyla konusuyoruz atıyorum dede gelmiş seni görmeye özlemiş seni hani gözlüğüyle oynamıştınız ya gibi gibi biraz yumusayıp tebessüm ediyorsa veriyorum yani oglumun karsıdaki kişiye güvenmesi lazım kendini hazır hissrtmesi lazım aksi halde anneannesir dedesdr babaannesidir nolucak diyip hiç vermedim
mysaa1 Cansuayyy35 Benimkide aksine kalabalık seviyor biri olsada gitse o kadar keyifli mutlu oluyor . Basbasayken de mızmız insan arıyor 🤷🏻♀️
Fidanmoon Cansuayyy35 benim kızda 6 ayın doldurmak üzre . Bi yere , akrabaya çok gitmiyince unutuyo , yabancılaşıyor sanırım ondan öyle oluyor . Onun için de sürekli insanlarla bağ kuruyorum yabancılık çekmesin diye .
Cansuayyy35 menek16 benim oğlumda kucağımdayken gülüyor ama karşıdaki kişi kim olursa güldüğü halde gitmiyor hadi git oğlum diyorum o zaman sırtını dönüyor kimseye gitmiyor tuvalete bile gidemez oldum artık ne zaman gelicek ya bu dönem
Gokturk_ menek16 Anneye bağımlılık bu dönemlerde artarmış ama bizim çocukta çok yakın arkadaşlarımız var evli onlara gidince bize sırtını dönüyorum seviyor onları 😂
menek16 Cansuayyy35 valla babasına aşıktır ben mutfaktayken kahkaha gülücük çıglık hava da uçuşur odanın önünden geçsem beni gördüğü an aglamaya elini uzatmaya baslıyor ben bebek arabasına koyup lavabonun önüne getrdigimi bilirim sizi çok iyi anlıyorum şu ara yaptıgında mama sandalyesiyle getiriyorum kapıda duruyor seslene seslene artık 😬
Cansuayyy35 menek16 menek16 hahahahah valla benimki sadece anneannede duruyor hele baba tarafından kimseye gitmiyor inşallah çabuk geçer bu dönem de 🙏🏼
menek16 Gokturk_ artsın artsın güzel oluyo kaynanadayken bi görünüyorum yetiyo 😅 krizi fırsata çeviriyorum sonra da oy anasının guzusu gurbaneeey diyorum😅 canları sagolsun be
Gokturk_ menek16 ahahqhqhqh bizde iki aile uzak gurbetteyiz 7/24 ağız ağıza çocuğumla 5,5 aylık ama şuan bile kolumu üstüne atmazsam rahat etmiyor atıp poposundan kendime doğru destek verdiğimde rahat ediyor😂Sizin açınızdan iyi tabi 😂(konuyla alakası yok ama Bursalı mısınız )
menek16 Gokturk_ benim bebe bi elimi tutup bi koluma bacagını atarak uyuyor uyku arkadaşına falan boşa para vermeyelim diye heralde seni seçtim pikachuu dedi bana 😅 yok hayır Iğdırlıyım azeri türkü🥰
Cansuayyy35 mervemik inşallah bir an önce çocuklarımız bu dönemi atlatır ne diyelim çok zorluyor bu dönem hepimizi
gunesyasemink Kızım atak haftasını atlatana kadar çok ağlıyordu, yabancılık çekiyordu ama atlatınca keyfi yerine geldi çok şükür şuan 6,5 aya doğru gidiyoruz
Cansuayyy35 mysaa1 mysaa1 benim oğlumda kalabalık olsun herkes onunla ilgilensin ama uzaktan benim kucağımdan başka kimseye gitmesin ama etraftaki insanlarda onunla ilgilensin çok istiyor
Poyrazzz34 Benim bebeğim de 6 ay 18 günlük ama beni hiç aramıyor yanımızda ne anneanne bar nede baba anne 2.5 aylikken bıraktı memeyi ama beni hiç umursamiyor yani ben var yada yokum asla aramıyor beni neden böyle sanki beni tanımıyor kim gelirse gelsin duruyor beni Aramıyor nasıl düzelir bu durum bana bağlı olsun çok istiyorum çok üzülüyorum
Cansuayyy35 Poyrazzz34 valla nasıl olur bilmiyorum ama sürekli benimki kucaktan inmiyor artık kollarım ağrıyor bu çocukların da ortası yok yani onu anladım burada