15gunluguz 8yaainda cocugum var baba cok gec geliyor kucukle ilgilenmkten digeri ile ilgilenimiyrm.daha Bu saat oldu kahvlti ile duruyrm kendimi gectim diger cocuguma bile yetemiyrm.Bu zamnlar gececkmi anneler.kendimi cok yorgun bedenim cok yorgun gibi geliyr.elim kolum kalkmiyor.Allahim güc ver kuvvet ver diyrm… aynaya baktigimda sanki bebege bakamicam ona bisey olck korkusu var halbuki 15 kimse yanimda yoktu.neden bu kadar karamsarim?neden gücsuź yorgunum… ne olur öneriniz nedir