bebegim-veben tabi geçtik ek gıdaya ama tam 6 aylık olunca gectik oncesinde asla bir tadım bile yapmadık. Daha sonra doktorumun yonlendirmesi ile basladık yemeye. Yoğurt vermem cünkü zaten coklu besin alerjisi oldugu için süt ve süt ürünleri,kırmızı et, tavuk, balık,kuruyemiş,paketli gıdalar,susam,tahin,yumurta,domates,salçalar,muz alerjimiz olan ürünler. Biz havuc,patats,elma gibi şeylerle basladık