babygirlandmom benim ikizlerden kız olan 2.980, erkekte 2.890 kg doğmuştu. Erkeğin kilo alımında sıkıntı yaşamadık ama kızımilk ay 2.300e kadar düştü hatta hastanede fazladan 2gün kaldım. 6gün hastanede yattık kilo alımı sıkıntılı diye. Normalde doğumdan sonra 30grama kadar kilo kaybı olabilirmiş ama bizimki çok fazla olduğu için 2gün fazla yattık. Şimdi 9aylıklar ikiside aynı kiloda hatta kızımın kocaman bir göbeği var 😂