ilosasell Zeyzey72 biz 56 günlük falandık doktora sordum başlarda 2 aylık olsun demişti 56 gün dayanabildim 🙈 Bi arkadaşım doğduğu gün verdi 🙈
kasimonbes Zeyzey72 2.5 ayllikkrn basladim damagi gelissin emzik seklini almasin diye doktorum da zaten o sekilde onermisti
Asyaveannesi04 Zeyzey72 ilk denedim almadı bir kaç çeşit daha denedim almadı doktorumuz zorlama dedi sonra da bıraktırması sorun dedi hiiiç yokluğunu hissetmedik hep bir oyun arkadaşı vardı uyurken eline onu veriyorum öyle uyuyor
bebegim86 Zeyzey72 tam zamani. Sonradan almıyolar. Ben hastaneden gelir gelmez verdim emzik kurtarıcım oldu
Bebegimm1 Zeyzey72 doğdugunda verdim sadece karnı tokken ve uykuya geçişte kullandım sık sık vermedim alışkanlık olmasın diye yaşında kendi isteği ile bırakmıştı
FiltreZeka Zeyzey72 dopduğu gün hastanede denedim tuttu, ara ara verdm. Eve gelince hep verdm. Şuan 3 aylığız ve kafamız rahat 😂