gulayse Bebeğimin doğumda sadece bir testisi indi diğeri kasigindan hemen aşağida 10 aylık oldu ama hala.inmedi. doktor 15 kilodan aşağı ameliyat olmuyor diyor var mi basina gelen nasil bir yol izlemeliyiz
Ays1 gulayse oğlumunda aynı sorun oldu 1 yaşından.sonra.ameliyat olacak dedi bize bekledik kendiliğinden inmedi ve hatamız da geç götürdük hastaneye 2 yaşında 1 yaşında olması gerekirdi oysa yumurtalığı hiç büyümemişti o yüzden alındı o ilerde bir problem olmaz dedi doktor