Karpuzlufistiksarma 1 yaşına kadar neredeyse hiç yemiyordu, sadece meme ve arada gece maması tarzında. Sonra hep birlikte yedik, masaya beraber oturduk, öğün dışı zorlamadım yemiyorsa istemiyor dedim takmamaya çalıştım öyle düzeldi iştahı. Yemeyince bir sonraki öğün acıkıyordu seçmiyordu bile, yemedi diye sürekli alternatif sunduğum zaman 1-2 lokma bir iki lokma şeklinde tüm gün toplasam bi kase yemezdi yaptığım da hem israf oluyordu hem kendimi yorduğumla kalıyordum.