Herkese merhaba 4 buçuk aylık bebeğim var biraz üşütmüş sanırım dr antibiyotik şurup ve calpol verdi. Bebeğime ne zaman sütten başka bir şey versem fışkırır tarzda kusuyor. Ama vermek zorundayım özellikle antibiyotik çok önemli çünkü ateşi var biraz enfeksiyonu yükselmiş. Sizler nasıl veriyorsunuz? Emzik alan bir bebek değil bir de içine sıkıp verin derseniz. Kaşık veya şırınga gibi herhangi başka bir önerisi olan var mı ?