Happymother Bnde solomombaby kullandım kızım 13 aylık artık kullanmıyorum aslında kullanılabilşr ama kızım hep yürümek istiyor almayı düşünen varsa bende yenidoğan aparatı ile 130 a satıcam
NeclaDefne DuyguSentrk 9,5 aylık kızım var 2 aylıktan beri kullanıyoruz elimiz ayağımız oldu çok memnunuz MAMADUSBABY ♥️
Erencinarinannesi Mervecom yenidoğan aparatının amacı o zaten canım küçükken kullanmak ben eşim evde olmayınca markete yürüyüşe falan onunla gidiyorum
Eesmaaanur Mervecom rahat olmasa ağlar durmak istemez diye düşünüyorum. Dışarıyı izlemeyincr bağırıyor oğlum. Bazen kanguruda uyuyor. Seviyor orda uyumayı.
YavruKartal DuyguSentrk Hem Solomonbaby hem de Babybjörn kangrum var.Oğlum 3 ay 19 günlük şu an Babybjörn’ü kullanıyorum inanılmaz memnunum ama biraz fazla pahalı.
DuyguSentrk YavruKartal evet fiyat açısından biraz yüksek sonunda kararımı verip mamadushbaby siparişi verdim bende bugün glsin bakalım denicz