Busrabsr Kizlar bebegim bu sutleri kullanirken ter atiyor bide basi doner gibi oluyor sanki tika basa yemisde siser gibi bi hale geliyor 60 ml iciyor. Bide yani cokda degil
Bebegimm1 Busrabsr süt yerine mama verin 2 yaşına kadar daha iyi olur ben 2 yaşına kadar mama verdim süt önerilmiyor diye
Asyos1234 Busrabsr biberon sevıyorsa mama verın yoksa tabak mamaları satılıyor onlardan yapın yada muhallebi tarzı muzlu felan irmikli
livanurvealpinannesi61 Busrabsr formül mama vermeniz gerek. Süt şişkinlik yapar. Süt çok zararlı. Daha fazla içmiyor mu.