muserref20 hep aynı saate ağlardı benim bebeğim de saat 8 den gece 10 a kadar kolik sanmıştım doktora götürdüm ama kolik değilmiş, bağırsaklarında henüz bakteri olmadığı için, gece sütünü öğütğrlen sancı yaptığını söyleyip Bifidrop ve sab simplex verdi. Bifidrop canlı bakteriymiş. Saat 8 de ağladığı için her gün saat 3 4 gibi ilacı veriyorum sonrasında o saate etki edip rahatlatıyor. Kakası için fitili her gün kullanmasanız daha iyi olur.