kasimonbes Ben su bile vermedim evet. 6.ay dolana kadar sadece anne sütü ile beslendi. 7.ayının dolmasına 3 günü var. Hemşiremiz de 9.ay dolana kadar ek gıdayı sadece tattırmanın yeterli olduğunu, önemli olanın anne sütü olduğunu söyledi. Bazı günler yarım çay bardağı, bazı günler 1 tatlı kaşığı ancak ek gıda veriyorum. Gayet de iyi kilo alıyor. Kayınvalidem diğer iki çocuğumda 5,5 aylıkken çaktırmadan bir şeyler vermeye başlamıştı. Bunda izin vermedim.