Funda_yakut ben yaptım üzüerınızden agırlık kalkar derler 20 sınde yarım kırk banyosu yaptırdım kırkında tekrar yıkadım.. 40 tas topladım 40 lasık da okuyatak su ekledım kovasına baska bısı koymadım kovaya ama kuvryın yanına bırsuru sey koyfum nıyet ederek.. her zamankı gıbı yıkadım ben hep dua okuyatak yıkadım 40 ında.. en son “su asagı boyu yukarı olsın omru su gıbı uzun olsun” dedım cıkardım kocam gıydırene kadar kalan sıyla ben yıkandım ertesı gun esımın kuzenıne gıttık gezmeye… Bence kryıflı oldu ınsta vıdeosu yaptı esım eglendık hazırlarken yıkarken falan.. 40 dıye bısıue inandığım ıcın de degıl 40 da bendr bebek dr surekkı dısarı cıktık ama annemler yap dediler ılla o banyoyu bızde temızlendık paklandık🤣🤣