Happymamii anladım o zaman aşıdan sonra ateş döküntüsüdür belki. Çok geçmiş olsun geçer inşallah ama yine de gösterin bence doktora, alerjiyse de önlemlerini öğrenirsiniz ama ben isiliğe pek benzetemedim valla, isilik daha farklı oluyor. İnşallah önemli bişey yoktur tekrar geçmiş olsun🙏🌸