Iyi aksamlar herkese :) bebegim 2 ay 25 gunluk. Son bir iki haftadir aksamlari 6 ile 9 arasi asiri huysuzlaniyor. Agliyor mizirdiyor emzirmek istiyorum kabul etmiyor. Uykusunu almis yeni uyanmis olsa da alti temiz olsa da karni cok ac olmasada yapiyor bu huysuzlugu. Yani derdi nedir anlayamiyorum. Gezdiriyorum evin icinde biraz daha yatissa da yine mizirdana mizirdana geziyor ? Benzer durum yasayanlar var ise neden oldugu konusunda ve ne yapabilirim yardimlarinizi bekliyorum :)