1-1.5 ay önce falan başladık çiş öğrendik sayılır yani o söylemiyor ama ben belli aralıklarla götürüyorum yapıyor. Ama kaka sorununu çözemedik tutuyor sonuna kadar durabildiği kadar tutuyor en son dayanamıyor altına yada tutturabilirsek lazımlığa az bişey yapıyor sonra yine tutmaya başlıyor karnım acıyor diyor korkuyorum diyor bu yüzden de bu sorunu nasıl çözeceğiz sizlerde de böyle şeyler oldu mu acaba
28 aylığız