Merhabalar kızlar oğlum 2 buçuk yaşında koltukta zipliyrodu yapma etme derken durdurdum tam mutfağa gitmemle ses gelmesi bir oldu koltuğun kenarından parkenin üzerine düşmüş çok korktum geldiğimde aldım hemen kucağıma az ağladı geçti sordum neren acıdı diye başım dedi şükür şimdilik iyi 1 saat oldu ben küçük bi yerdeyim hastaneye gitme imkanım şu an yok eşim 3 saate gelecek anca o şekilde gidebilirim oğluma bişey olur mu çok korkuyorum şu an keyfi iyi oyun oynuyoruz ama içimde sıkıntı var lütfen bişeyler söyleyin neler yapabilirim çaresiz hissediyorum kendimi