Masal_20 ben 3 dolu yemek kaşığıyla yapıyorum ama suyu ölçüyle yapmadim kendim ayarlıyorum puding kivaminda oluyor. Tam 1 tas çıkıyor 3 yemek kaşığına sizde yarım tas için 1 buçuk 2 ye yakın yapabilirsiniz bence suyunu çok az koyun kıvamı koyucana olsun kaynamaya yakın çok az su ekleyin hemen açılıyor mama. Yaptıkça eliniz alışıyor bende tutturamiyodum