oykumoms Kullanıyorsanız hangi marka daha rahat önerir misiniz ben bi tane hamileyken almıştım ama hiç memnun değilim
oykumoms -Eraymoms- 4. Ayda ilk 3 ay pek önerilmiyor. Ya da kangurunun yeni doğan aparatı oluyor onunla kullanılabiliyor yoksa bacak açıısndan sağlıklı değil. Bnm yoktu yeni doğan aparatı