siriuss_ -Eraymoms- ilk defa dün kullandım 5 aylık olcaz. Baya sağlam bir kere. Ama ben mi kiloluyum ayarlarını mı yapamadım çocuk sevdi güzelce uyudu ben rahat edemedim. Belim ağrıdı.
Zme -Eraymoms- biz üç buçuk aylık olacağız on gün sonra ve dün bu kanguruyu sipariş ettim ilk kanguru deneyimimiz olacak
zeynepdurunun_annesi -Eraymoms- ben o zamanlar bez şeklinde olan slinglerden kullanmıştım çok rahat oluyor hem pahalı Bir şey değil tavsiye ederim