Kızlar bebeğim 6 ay 5 günlük 4 buçuk aylıkken ek gıdaya başlamıştık yaklaşık bir aydırda öğünlere geçtik bu zamana kadar hiçbir sıkıntısı olmadı tuvalet sindirme konusunda gayet iyi yapıyordu hergün ama iki günden beri çok zorlanıyor ıkınıyor ama çok zor çıkarıyor farklı birşey de vermedim nasıl geçiririm bu kabızlığı aynı şeyi yaşadınızmı neler yaptınız