Roniya Eminim sizin için de kolay değil bu kadar ayrıntıya takılmak. Eşiniz de sizi düşünüyor doğal olarak kendinizi bu kadar yıpratmayın. Çocuk tabii hapşıracak, öksürecek bizler gibi hasta olacak. Heryere dokunmak isteyecek. Yeri gelecek iştahlı yeri gelecek iştahsız olacak. Bende kafama takan biriyim etrafımda beni tanıyanlar pimpirikli olduğumu söyler . Bir anne gösterin ki çocuğu için endişelenmeyen ama kendimi durdurabiliyorum çünkü zararı hem bana hem çocuğuma olur. Eğer başa çıkamıyorsanız doktora görünün konuşun . Çözümü belki çok kolaydır.