Ndksdnks Nerdeyse 1 haftadır ne emiyo nede biboronla iyiyo gün icinde zar zor 100 ya icire biliyom ya icireniyom uyku da 5 dk gecmiyo hemen uyanıyo neden yemiyo yada iştahini ne acar iki aylıgız
Ndksdnks asiltonunmommysi gazını da sürekli cıkartıyom ama yani gazlık diyil bence yemiyo hic ama aclıktan da baya aglıyo neden yemiyo anlamıyom memeye biberona emzige ögürüyo verince zar zor yediryom