Kuzeymiram Kızlar bi yerde duydumki etli taneli yemek yapıp dagıtınca , o her bir taneye binlerce sevap yaziliyormuş , illaki pirşey pişirmemiz şartmi , lokma alıp dagitsam yada şeker dagitsam olmuyormu
Zehra5050 Kuzeymiram ilk defa böyle birşey duydum varsa da bilmiyorum, kek kurabiye vs dağıtıyoduk bu sefer değişiklik olsun diye çorba yapıp camide dağıtacağız inşallah karton bardakla