Queenmomy bebeğim 2 aylık. Gündüz uykusu sadece kucakta ve memede. Bölük bölük 10 ar dk toplasan 30 40 dk anca eder. Gece de uyku sıkıyor ağlıyor ama uyuyamıyor. Ağlaya ağlaya 12 de anca uyuyor. Bu arada gece 12 de uyuyup 4 de emmeye kalkıyor,sonra 6 da kalkıyor, 8 de kalkıyor, 9 da kalkıyor ve en son tamamen uyanması 10 baxen 10.30 oluyor