beyazkelebegim Kızım 2 yaşında, konuştuğu zamanda sanki biraz pelteklik var gibi. Bunu annemde dedi çok tedirgin olmaya başladım. Acaba diyorum bu yaşlarda normal mi yoksa anormal mi ? Şuan şehir dışındayım hemen doktora da gitmiyorum. Acaba korkmalıyım ?
beyazkelebegim Queenmomy gündüz çok olmasa gece uyuması için veriyorum ama onuda evime döner dönmez hemen bıraktırcam