Yigitefeninannesi_ Merhaba 3.5 aylik oglum yerde uzanır vaziyette oynarken alnına oyuncak düştü evham yaptım bi an şişlik kızarıklık falanda olmadı endişe etmelimiyim anneler
egeninanns Yigitefeninannesi_ çok da korkmayın bence daha küçükken telefon düşmüştü 🥲çok ağlamıştım ama çok şükür bişey olmadı
GBK Yigitefeninannesi_ kız korkma bişey olmaz. eşim ablasını görüntülü aramıştı bebeğimizi gösteriyordu. telefon elinden çocuğun yüzüne düştü daha 2 aylıktı. kızacaktım ama eşim bebekten daha beter oldu bişey diyemedim 😄
Yigitefeninannesi_ Zehra5050 plastikti oyuncak ağır değil ağlamadı bile ama bi an korktum evham yaptım şuan da kızarıklık şişlik falanda yok
Dilruba_1 Ağırlığına da bağlı benim kızım da oynarken alnına düşürür bazen ağlar bazen sesi çıkmaz ben panik yapmadan sessizce dururum panik yaparsam daha çok ağlar zaten