Prensesannesi61 Deletedmom_68 sifirlari 3500 civari ben 1400 e birakiyorum garantisi devam ediyor araliga kadar bebeğim sevmedi
Prensesannesi61 Busraylcndg01 ![ @"Busraylcndg01 Nasil ekleniyor bilmiyorum ama bagi dastana model garantisi devam ediyor 1400 tl ye birakicam bebegim sevmedi
Deletedmom_68 Prensesannesi61 tamam canım bende de var da satsam mı diye düşündüm de piyasasını merak ettim, bebeğin ne kadarlık ben 3 aydan sonra omunla çok rahat ettim 6 aylığa kadar falan
Prensesannesi61 Deletedmom_68 ya benim bebegim aylik durmuyo en fazla 5 fk duruyo sizce alisirmi yani ileriki aylarda dururmu eger durursa satmam zaten
Deletedmom_68 Prensesannesi61 aaa tabi ki biraz izin ver o daha senin kucağını istiyordur ancak, bence satma benim o kadar çok işimi gördü ki banyo yapmamdan tut yemek yapmaya kadar birçok işimi bunun sayesinde yaptım
Prensesannesi61 Deletedmom_68 valla bilmiyorum oyun halisi alicam onda oyuncaklar falan varya belki onda durur sizin bebeginiz oyun halisi kullandimi peki
Deletedmom_68 Prensesannesi61 evet oyun halısı da kullandık biz onda da çok güzel vakit geçirdi, şimdi 10,5 aylık hala piyanosu ile oynuyor😊
Prensesannesi61 Deletedmom_68 himm ne guzel insallah benimkide oynar 2 aylikken oynuyolarmi peki yada ne zaman baslar
Deletedmom_68 Prensesannesi61 tam hatırlamıyorum tam ne zaman başladı ama 3 ay gibi ilgisini çekiyordu sanırım