Merve_demirr20 Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim hip organik kullanıyorum şuanda ama değiştirmek istiyorum çünkü çok pahalanmış 600 gr 240 olmuş sma 800 gr 270 TL SMA ve BEBELAC bu iki marka arasında kararsız kaldım kullanan var mı doyurucu mu bunlar sizce 😊
Mys01-01 Merve_demirr20 bebelac aptamıle bırlestı canım sma agır gelmıstı bıze hep hip kullanmıştım bende
16122022 Merve_demirr20 canım ben de ikizlerime önce hipp organik kullandım daha sonra doktorumuz evolvia rp1i önerdi sindirimi kolay şeker icermio ben çok memnunum her çocuğun bünyesi farklıdır ama.foktoruna sorup deneyebilirsin
livanurvealpinannesi61 Merve_demirr20 bebeğiniz seviyorsa değiştirmeyin bence. Sma nın tadı kokusu çok ağır.
Egenim Merve_demirr20 bebelac kilo aldırmıyor , sma kabız yapıyor. Uygunu bebelac . Diğerleri çok pahalı. Ben bıraktım bugun . Yemınle kafayı yicem artık . 45 günlük bebek her hafta mama deniyorum. Bugun evoliva aldım. Buda çok şükür pahalı inşlh kabızlıgı geçer çok bunaldım. Kabız oldukça gazı artıyor .
Atailknur Sma kızımı kabız yaptı. Hipp combiotik kullanıyorum memnunum fakat çabuk acıktırıyor ve pahalı.
Yigitefeninannesi_ bende hipp organik kullanıyorum evet güzel mama ama son zamanlarda çok Pahalilasti arada bebelac gold veriyorum iciyo bi sorun yasamadik