Aselingo Kızlar 7 aylık kızım apseli disim antibiyotik kullanacagim emzirirken mümkün mü dis yaptırmak?
AliAreninAnnesi Aselingo Benim bebeğim henüz 23 günlük hamileliğimde 3 dişim çürümüştü ertelemiştim hep ama ağrıları iyice artmaya başladı diş doktoru antibiyotik verdi çocuk doktoruma da danışarak antibiyotik kullanıyorum çektireceğim hepsini emziren annelerinde kullanabildiği antibiyotikler var için rahat olsun
bebegim-veben Doğumdan hemen sonra oldukça şiddetli diş ağrısı yaşadım bebeğim daha 10 günlükken kanal yaptırdım 3 seferde anca oldu. Sonra 2 dolgu 1 kanal yaptıdıö 3 aylıkken anesteziden yana sıkıntı olmuyor etkisi geçince emzirdim. Doktorum öyle söyledi