Merhaba herkese, bebeğim 3 aylık oldu bugün. Son iki haftadır memeyle kavga halinde, önceleri doyunca gerinir huzurlu ayrılırdı memeden şimdi 2 dk olmuyor kendini geriye atıyor ağlamaya başlıyor sonra bidaha aranıyor.. sol memeyle başladı kavga şimdi iki memede de aynı kavgayı yaşıyoruz, yaşayan var mı bunu nasıl çözebilirim??
5 dk emmelerde 2-3 saat duruyor oynuyor açlık belirtisi göstermiyor ama tekrar emzirdiğimde yine kavga..
Bir de emzirme danışmanı önerisi/tavsiyesi memnun kaldığınız