Kızim 14 aylık en başından beri hiç uyku düzeni yoktu sabahlara kadar ayakta olurduk yeni yeni akşam 9.30da yatmaya alıştırdim ama son günlerde sürekli uyanıyor dün gece 20 dk da bir uyandı nerdeyse. Emzirerek bazen de sallayarak uyutuyorum artık emerek uyumayı tamamen bıraktı ama bu sürede gündüz uykularını da aşırı azaltti ilk yarım saatte ya da 40 dk da mutlaka uyanıyor gece de aynı şekilde yarım saatin sonunda kesin uyanıyor bunu nasıl onleyebilirim lütfen yardımcı olue musunuz acaba azı diş çıkardığı için mi böyle yoksa bu alışkanlıkları yüzünden mi sürekli uyaniyo bilenler beni bi aydınlatır mi ay kafayı yiycem😔