Bebeğim 13 aylık gün içinde ek gıdaları sorunsuz yiyor emmeyi bıraktı 9. Aydan itibaren mama içti şimdi mamayı bıraktık artık devam sütü veriyorum bu sefer laktozsuz süt aldım bebeğim geceleri sık uyanıp mama isterdi süt e geçtiğimizden bu yana uyumadan önce içtiği sütle sabaha kadar uyanmıyor laktozsuz süt içtiğinden beri rahat gaz çıkarıyor deliksiz uyuyor bu şekilde devam etsem herhangi bir sorun olur mu sizler ne veriyorsunuz