NehirPerisi Kızlar bebeğim 13 aylık. Doktor gece beslenmesi 18 aya kadar devam dedi. Ama memeye çok düşkün bir bebek. Gece çok sık uyanıp agliyo, orta persentil de. Bu aylarda gece beslenmesini kesen var mı, kilosu da 10 u geçti.
asiltonunmommysi NehirPerisi oğlum 18 aylık 10.5 kilo. 13 aylıktı kesmeye çalıştım kesememiştim 2 ay oldu kestim geceyi uyuyor artık ama benim oğlum emerek uyuyordu ve gece kalkınca emmiyordu ağzına alıp max 3 kere çekip geri dalıyordu ağzından çekince de uyanıyordu. Sütüm de öyle kilo yapan bir süt olmadı benim zaten. Gündüz de yeme içmesinde problem yok ben o yüzden geceyi kesmekte hiç tereddüt etmedim aksine düzeni oluştu iyi oldu
NehirPerisi Rahimesevda hayır a aksine uyku eğitimi olan bir bebek ama son zamanlarda o kadar sık uyanıp ağlıyor ki anlatmam mümkün değil. Bir de gündüz kendi çapında şükür ki boğazı iyi 18 aya kadar illa devam etmek zorunlu mu doktor 18 ay kadar devam dedi ama. Bir türlü karar veremiyorum emzirmenin uykusunu etkilediğini düşünüyorum. Çünkü kalkıp memeye sarılıyor ya da ben kızım hala gece diyorum beni kucağına al diye ağlıyor
Rahimesevda NehirPerisi uyku egitimi aldıysanız egitim aldıgın kişiyiyle bir gorusun bnce ne kdr oldu egitim alalı bilmiyorum ama bnde kızım 5 aylıkken almıştım suan 23 aylık hala egitim aldıgım kişiyle irtibat halindeyim . Atak donemi diş doneminden de olabilir. Memede uyumasına izin vermiyorsanız bir sorun olacagını düsünmüyorum emziriyorsanız 2 yaşa kdr emzirmeniz bebeginizn gelişimi açısından daha iyi olacaktır