Biberon verdiğim an memeyi almak istemiyor benim kızım 2.5 aylıkken başladı bu duruma önceden kaşıkla veriyordum fakat kilo alımı çok az olunca biberon ile daha sağlıklı olur yediğini bilirim diye şimdi yine çok mecbura kalmadıkça kaşık ile veriyorum meme reddi yavaşladı biberon reddi de yaşanıyor diyorlarda şaşırıp kalıyorum benimkine 2 gün versem hemen herşeyi bırakıp biberon ile uyuyacak Rabbim herkesin yardımcısı olsun çok acikmadan vermemek tek çözüm bence ben meme reddini bu şekilde astım tabi birde biberon ile vermeyerek