Birbebekk Kizlar döve sabun kullandım annemlerde kalıp el sabunu daha sonra yara oldu ellerimin üstü kabuk kabuk cildiyeye randevu bulamadım sizde ne olmuş olabilir başına gelen varmı ?
maysa-19 Birbebekk banada beyaz pril yaptı.cayir cayır yandı el üstüm döküldü.tabi ben anlamadım ilk bas doktora gittim alerji dedi krem hap yazdı kullandım hala yanıyor sonra aklıma geldi o deterjanı yeni acitigim deterjanı değiştirdim hemen gecti