Hamileliğimi öğrendiğimde sigarayı bıraktm normalde bırakmak isteyenlerden hiç değildim ama şansıma tiksindim :) tabi 2-3 ay sora tiksinmem geçti ama içmedim bi daha hiç. O gün bugün derken 1 sene oldu sayılır sigarayı bırakalı. Muhteşem bişi dimi. Değil bacım ya gel sen o bi seneyi bana sor bi insan heer gece rüyasında sigara içermi aylardır. Hiçte soğumadım aksine 4 gözle içmek için gün sayıyorum. Hangi gün ama. Diyorum bebem 6 ay olsun ek gıdaya geçince günde 1-2 içsem bebeme zararı olur mu :( vicdanımı rahatlatacak yorum wanteddddd