11 Şubatta kızçemi kucağıma aldım normal doğum denedik olmadı acil sezeryana girmem gerekti 3 gün sonra taburcu oldum eve geldim rahatlayacağım diye düşünürken aradan 3 gün geçtikten sonra tekrar hastaneye gittim dikişim açılmış iltihap olmuş 10 günden fazla hastanede yattım dikil yerimi tekrar açıp diktiler çok şükür dün taburcu oldum siz siz olun taburcu olurken ilaç yazılıp yazılmadığını iyice sorun 🤦🏻♀️