Safiye129 Hanımlar oğlum 1 aylık oldu. Emzirdiktem sonra kusuyor. Nasıl engelleyebilirim bu durumu. İçtiği sütün çoğunu çıkartıyor. Her zaman olmasa da 3 - 4 emzirme sonrası oluyor. Sizde öyle bir durum var mı? Bir çözüm öneriniz var mı?
Asiye1102 Safiye129 emzirdikten sonra hemen yatırmayın biraz dik tutun fazla emdiyse eğer fazlasını çıkartıyordur korkmayın benim bebe de öyle
Melpoy Bu yeni doğan döneminde çok olan bir durum benim bebeğimde ek gıdaya geçene kadar kustu, fışkırır bi şekilde değilse kilo almasınıda engellemezse sadece biraz sabır dilerim😊
Safiye129 Sağolun içim rahatladı biraz. İdrar çıkarmada bir sorun yok. Doyma yetisi yok galiba. Emzirme sonrası emzik vermeye başladım