Deniizzz01 Bebeğim 3 buçuk kilo doğdu şu an 10 aylık ve 8 buçuk kilo her gören ne kadar zayıf diyor yiyor da aslında ama aşırı hareketli B12 ve demirine de bakıldı Bi sıkıntı yok ama artık çevre beni aşırı üzüyor. Sizin bebekleriniz ne durumda
-Ygtbgra Deniizzz01 benm oglum 13 aylik 8 bucuk kilo 3450 gram dogdu kan degerleri normal doktorda sknti gormedi zayif diyenlere sinir oluyorum elimden geleni yapiyorum ama yapisi bu demekki
Eftelya_ser Deniizzz01 yani kime göre neye göre zayıf biraz kilo alsa bu seferde şişman diyecekler doktor normal diyorsa takmayın her insan bir mi yiyip kilo almayan var iştahı olmayan var bebeklerde aynı
Seda588558 Deniizzz01 yapısı öyle olabilir sagligi kan degerleri vs vs yerinde olduktan somra kafaya takmayın
Deniizzz01 Eftelya_ser doktorumuz 300 gram altında ama boyu uzadığı için gelişiminde Bi sıkıntı görmüyorum dedi
Deniizzz01 Seda588558 ben de zayıf Bi insanım 50 kiloyum ve ne kadar almaya çalışsam da alamıyorum ama çevrenin sürekli aynı şeyi söyleyip durması kafama takmama sebep oluyor