Merhaba güzel anneler nasılsınız size birşey danışmak istiyorum.
Eşimle ayrıyız kızım 12 aylıktı şimdi ise 19 aylık önceden baba çok derdi ayrıldık eşimle hiç baba demiyor fotoğraflarını gösteriyorum değiştir der gibi itiyor 2 haftada felan alıyor babası ilerde sorun olur mu kızım için çok endişe ediyorum. Teşekkürler.