Kızlar bebeğim 11 gün sonra 4 aylık olacak. Artık yenidoğan sıkıcı kıyafetler giydirmek istemiyorum süslemek istiyorum alt üst takım olsun ama hastane cıkısı gibi olmasın daha tatlı şeyler olsun çiçekli böcekli. Veya tayt üstü bluz böyle takımlar ne bileyim. Trendyola bakıyorum bulamıyorum siz nerelerden alıyorsunuz bildiğiniz marka, internet sitesi vs var mı? Yardımcı olursanız sevinirim🌼