Ayse5100 Kızlar pişik icin bebeğime sudocrem almak istiyorum. Bu kremi kullananlar var mı memnun musunuz acaba
Mrvsmt2502 Ayse5100 canım içeri temiz değil. Kantaron yağı kullanmanı öneririm çok etkili bende kullanıyorum
Evimizinnesesi Ayse5100 Cnm Bepanthol de güzel sudocrem de güzel ikisinden de memnunum ilk 1 yaşa kadar Bepanthol kullandm sonra sudocrem aldm daha koyu kıvam ve çk uzun süre kullanıyosun hemen bitmiyor
Mucizelerherzaman Ayse5100 kızım doğduğu günden beri kullanıyorum 9 aydır. Pişiği ek gıdayla ara ara oluyor 2 güne düzeltiyor
Show_must_go_on Ayse5100 doğduğundan beri kullanıyorum kızım 11 ay 26 günlük 1 defa antibiyotik yüzünden pişik oldu onun dışında hiç yaşamadık ve çok uzun süre gidiyor bütçe dostu
ma2023 Ayse5100 bende sudocrem alcaktım sonradan bepantol aldm. Mustela kullandım hiç bi işe yaramadı. Dün bebeğim pişikti gece bepantol sürüp yattım bugün kızarıklık falan kalmamış.
BebekC Bebeğim 9 aylık, doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum. Zaten ek gıdadan sonra pişik olmaya başladı o da çok nadir. Kızarıklık görünce sürüyorum ve bir sonraki bez değiştirmemde geçmiş oluyor.
luluuu Ayse5100 zamanında elim ayagimdi benim. Bir bepentol bir de sudocrem. kısa sürede etkili kremler. Ama çok az kullanmak gerekiyor sudocrem kullanacağınız zaman boca etmemelisiniz
cbkckbr Ayse5100 doğduğundan beri kullanıyorum ama her alt açmada değil kızarık gördüğüm anda birazcık sürüyorum bi dahaki alt değişimine kadar geçmiş oluyor çok şükür büyük boyutta hiç pişik olmadı oğlum ek gıdayla birlikte poposunda hafif kızarma oluyor sudocrem sayesinde geçiyor hemen
Gunes789 Sudokrem içeriği temiz değil diye mustela almıştm. Annemin evine de sudokrem aldım bence hemen geçiriyor gayet iyi
AselinAnnesiiiiiiiii Ayse5100 o kadar krem kullandım pişiği geçirmedi bi tek sudocrem geçirdi memnunum 4 aydan beri kullanıyorum ve halâ bitmedi bile
Aylinin-annesi Ayse5100 butun kremleri denedim bebentoluda amma hiç biri pişiyini gecirmedi bebeyimin sudokrem aıdım çok çok iyi hemde hiç bitmiyor
MevaninMelegi Ayse5100 çok iyi kesinlikle tavsiye ederim iki kızımada kullanıyorum tek seferde geçirir pişiği