Biroglanannesi Kızlar evimiz yerden ısıtma tamam yerler sıcak güzel de aşırı toz kalkıyor evden . Ben böyle bir şey görmedim . Her gün robot süpürge ile çektiriyorum o hazne hep tozla doluyor . Bu durumu yaşayan var mı ? İyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum.
Selimikomom Biroglanannesi ay aynen benim de öyle yerden ısıtma bir gün robot açmayım sanki hiç süpürülmemiş silinmemiş gibi oluyor önceden sürekli temizlik yapardım çok gözüme batmazdı şimdi bebekten sonra fırsat bulamıyorum 😵💫 bende çareyi panjurları kapatarak buldum tozları görmüyorum😂
Biroglanannesi Tatlibirkizinannesi ayıptır sorması Faturanız ne kadar geliyor biz en düşükte yakıyoruz ve ev çok sıcak oluyor . Durulmuyor bazen
Tatlibirkizinannesi Biroglanannesi biz geceleri en dusukte yakıyoruz gunduzleri kapatıyorum (sabah aksam acık kalırsa ev 27 dereceye cıkıyor, 24-25 te tutmaya calısıyorum) ev 70 m2 arakat bu ay 900 kusur gelmiş. Size ne kadar geliyor?